I wish I could be there

The most important things in life aren’t things… /A. J. D’Angelo/

Probabil, ar fi trebuit să aibă o influență semnificativă asupra nașterii dorinței mele de a vizita Ungaria, defapt, de a fi acolo, acum, faptul că este este una dintre țările europene care înregistrează trend ascendent de dezvoltare economică, promițător, cel puțin așa era pînă spre finele anului 2008.Budapesta

Probabil, mi-aș dori să mă aflu cu picoarele pe pămînt maghiar, pentru că m-aș simți mai safe la bătrînețe cu o pensie de 102% de înlocuire a salariului. Zîmbesc 🙂 Lista, însă, continuă…

Probabil, aș vrea să mă aflu în Ungaria, pentru că indiferent de nivelul inflației și rata șomajului, acestă țară este membră a Uniunii Europene, ceea ce ar însemna ”perspective”.

Pe lîngă asta, probablement, aș dori să fiu în Ungaria, deoarece obiectivul III de dezvoltare al acestui stat este: egalitatea de gen și posibilitatea afirmării femeilor, nu pentru că sunt feministă, ci pentru că condamn oricare formă de discriminare socială.

perfection

Asta nu e tot! Probabil, aș vrea să fiu în această țară, pentru că mi-ar plăcea să am un venit nici mai mic, nici mai mare decît venitul mediu al cetățenilor Ungariei de 19,499.35 USD. De ce nu? 🙂

Totuși, pe lîngă toate probabilitățile astea, cunosc motivul real pentru care aș dori acum să mă aflu mai aproape de inima Europei.

Pentru că ești tu acolo… Și pentru că te iubesc mai mult decît orice altceva pe lumea asta și-mi lipsești enorm… Iar dincolo de miile de km care ne despart știu că nu sunt decît cîteva secunde între noi.

Închid ochii și …sunt acolo…

One comment

  1. marina · · Reply

    salutare natalia…frumos articol…ma atras de la inceput…faptul cum descri Ungaria..ca apoi sa-mi dau seama de fapt, ce te leaga de ea…
    nu o sa incerc sa comentez ceva legat de-a doua idee..
    prima este insa ceea despre care pot spune mai multe: e chiar frumosa si ca tara, si ca oameni ce traiesc acolo..cit depre cifre legate de PIB si de astea, nu sunt importante pentru ca odata ajunsa acolo cu greu simti toate astea..mai ales pentru noi moldoveni care suntem atit de europeni..succese tie

    Like

Leave a Reply

