Încă studentă…

Eu vreau la u-ni-ver-si-ta-te! Vreau să-mi cumpăr mai repede caiete și să le ”completez” pe la cursuri și seminare și nu pentru că nu-mi place vacanțaaaa, ci pentru că VREAU LA ASEEEM! Și în general… dacă e așa să mă uit, am dreptul la mofturi. Mai ales cînd sunt bolnavă.

1-septembrie1Stau lîngă mine cu Ghidul Studentului exploatat, nu îl mai deschid pentru că de prea multe ori deja am revizuit orarul pentru mult-așteptatul an de studii! Mă simt ca în așteptarea ”celui mai întîi” septembrie din viață.


Țin minte acasă, dulapul unde păstram caietele, pixurile, agenda – pentru clasa întîi. Mama cîteodată îmi interzicea să deschid dulapul, pentru că se boțeau caietele de la atîta cotrobăială. Și, totuși, niciodată nu am învățat doar pe 10. Pentru că ceva îmi place mai tare, ceva mai puțin… Și zîmbesc zicînd asta, pentru că fiecare notă de 9 principial este ”nu chiar admisibilă”. Principial – principiu – nu-mi place cuvîntul ăsta.

Și mai țin minte că eram în clasa a II-a sau a III-a cînd mi se părea o veșnicie întreagă de așteptat pînă să ”absolvesc” clasele primare și să merg la gimnaziu. Îmi părea că atîta am de așteptat, încît niciodată nu o să ajung acolo! Și după asta… gimnaziu. Sobă, la care ne încălzeam iarna cu toată clasa, defapt, nu sobă, ci ”burjuică”… Iaca vremuri. Plăteam pentru lemne sau aduceam de-acasă (totul ce arde)… 🙂 Prin clasele a șaptea, a opta, am domesticit un motănel în clasa noastră, îl hrăneam în fiecare zi. Nostalgii copilărești…

CabCHIMIE

Liceul a trecut prea repede. Unicul cuvînt care se asociază cu această perioadă este BAC-ul. Emoții. Rezultate. Admitere. Buget, ASEM, dar… lacrimi. Facultatea nu era acea dorită, însă, a fost să fie cea corectă. Chișinău, cămin, organizații studențești, prieteni noi, troleu.

Voi începe al 15-lea an de studii… 15 ani… anul trei universitar… și iată după ce am scris asta, am realizat că nu mai am cuvinte…

Leave a Reply

