Iubirea mea… – care se cere a fi incurabilă. Tu…

Dragostea e atunci când îmi e frig, tu vii îmi iei mâinile în mâinile tale şi pumnul meu e o pasăre mică căreia începe să îi bată inima.

Dragostea e atunci când îţi vorbesc – mult mă doare gura şi tu crezi că îţi spun ceva, de fapt, nu vreau decât să mă săruţi ca să tac.

Dragostea e atunci când te trezeşti înaintea mea, îmi faci cafeaua şi pleci la serviciu. Eu mă trezesc şi o găsesc pe masă încă aburind.

Dragostea e atunci când fac baie tu stai pe jos să mă priveşti. Când ies din cadă mi se strâng sfârcurile de frig şi tu în loc sa pui un prosop pe mine mă iei în braţe şi te uzi tot…

3 comments

  1. stefan · · Reply

    frumos…foarte

    P.S. mai ales ultimul comment la articol 😉

    Like

  2. merci 🙂

    Like

  3. Vitalie Rotaru · · Reply

    Dragoste e atunci cind esti inteles si intelegi, cidn intrebi si ti se raspunde, cind bati si ti se deschide, cind saruti si esti sarutat, cind mingii si esti alintat, cind astepti si esti asteptat, cind dai si nu astepti nimic in loc, cind jertfesti si esti gata sa dai totul pentru fericirea celui iubit, cind vrei sa mori inaintea persoanei iubite, cind iti vezi iubita in orice femeie si desigur cind esti gata sa induri binele si raul in numele tristetii pe roua dimenetii in amintirea lacrimilor ce au cazut atunci cind ea a plecat cu altul… :)))

    Like

Leave a Reply

