Because I want to say this

Anul trei la facultate părea cândva să fie la fel de intangibil, exact ca și clasele de liceu, privite ca perspectivă din einshteinbăncile claselor primare.

Și fiecare pas care m-a apropiat de acest ”graduation year” a meritat. Totuși, ar fi incorect să neg faptul că ”viteza” de creștere în timpul anilor de universitate a fost incomparabilă cu celelalte perioade ale vieții mele. Ceea ce trăiesc acuma e o mașină care scurge la maxim fiecare oportunitate. Și asta ma face să ador facultatea.

(scriu cîte o propoziție. Apoi mă opresc. O recitesc. Mă pun pe gînduri. Zîmbesc. Scriu mai departe)

Prima dată cînd mi-am dat seama că a sta cu nasul în cărți nu e tot ce mă ”aranjează” ca student, a fost obținerea locului I la ”Balul Bobocilor”, încă… octombrie-noiembrie, 2007. După asta… a început ”totul”.

Deja simt nostalgia nebună cu care voi privi în urmă, absolvind. Și dacă nu am exploatat viața de student la 100%, am fost cel puțin aproape de acest punct.

Ador serile/nopțile nedormite, ador orele de facultate la care ești gata să răspunzi la orice întrebare sau ești în rîndul celora care încurajează grupa să ”îndulcească” proful de a face skip peste o pereche. Pînă în ultimul an de studii, vezi și diferența: cine și cum a crescut. Cu toate că unii nici nu au încercat s-o facă.

Și-ar trebui să mă duc la culcare, iar eu stau entuziasmată și mă gîndesc… cît e de super viața de student!

3 comments

  1. Ce placere sa il vad pe tata cand inca mai traia 😀

    Like

  2. nustiu ce ai avut in vedere, mai, Florine, dar eu pot sa zic ca tin la fel de mult la anii de studentie, cum zice si Natalia. Nu e niciodata tirziu sa mai iai o facultate pentru ca “sa-l faci pe tata sa mai traiasca”! 😉

    Like

  3. Ce sweet:))) multi chiar nu isi dau seama de asta

    Like

Leave a Reply

