Impresii Miss ASEM 2010

Joi am ajuns în Moldova de la Forumul ÎmprEUnă România – Republica Moldova, iar vineri trebuia să fie finala Miss ASEM 2010. Emoții și griji? – prea puțin spus.

Mai rar se întâmplă să văd atâtea reacții (pozitive și nu prea) față de activitățile organizate. Dar cert este faptul că reacții trezesc anume activitățile care se evidențiază prin ceva anume. Miss ASEM 2010 a fost mai mult decât o provocare. O provocare de a face ceva frumos și, pe cât de mult posibil, pe placul tuturor, cu bani modești, echipă mică, local micuț, însă, ambiție, dorință… Ceva mai frumos decât în 2009, dar fiind că practic staff-ul de organizatori a rămas același, cu excepția câtorva persoane noi care au răspuns ”invitației” noastre de a ne ajuta la organizare. Un mulțumesc mare lor!

Un alt mulțumesc mare pentru Cezara Malțev și Olga Moroșan, care s-au descurcat foarte bine și au făcut lucruri multe și frumoase fără o altă motivație decât spiritul de activist, inițiativă, dorința de a face ceva care să placă. În majoritatea cazurilor e imposibil să faci ceva care să placă tuturor în absolut. Anumite reacții mă lasă paralelă, altele mă pun pe gânduri. Oricum eu știu cum a fost concursul ăsta din interior, de acolo de unde puțini au văzut ce se petrece. Oameni vii, probleme urgente, timp puțin, bani – minim, sponsori în criză, săli scumpe, teze, examene, practica de licență, teza de licență, etc., etc., etc. … Acum când concursul s-a finisat parcă ceva nu ajunge 🙂

Eu vreau doar să mai spun încă o dată FELICITĂRI Mariei și Catei! Pentru că au fost demne de titlurile lor și pentru că conform calculelor juriului (obiectiv) au fost cele mai bune! :*

Maria Șveț (Miss ASEM 2010) e în stânga și Ecaterina Tcaci (Miss Simpatia Publicului) în dreapta 😉

Cineva a rămas nemulțumit de rezultatele concursului 🙂 Reproșez. Fetele au fost super. Nu v-a plăcut TVC-ul? Eu nu am văzut TVC, eu am văzut un concurs în care domnișoarele au arătat cine sunt și ce fac. Ele au făcut ceea ce le reprezintă interiorul. Bravo lor pentru acest lucru și rușine celora care nu știu demn să-și strângă mâna concurentului!

Cineva a rămas nemulțumit de local 🙂 Reproșez. Concursul a fost organizat la el acasă! Academia de Studii Economice din Moldova este locul unde și logic ar trebui să fie organizate așa evenimente! E altceva că spațiu a fost puțin, dar să nu uităm și faptul că (repet) e an de criză, banii alocați de companii pentru marketing au fost reduși la maxim. Noi am simțit-o asta cel maaaai bine, pe propria piele!

Cineva a rămas nemulțumit de multe alte lucruri 🙂 Acuma, dacă sincer, prea puțin contează nemulțumirile celora care își văd viața prin gratiile de critici. Gândiți deschis, guys! Miss ASEM 2010 a fost un pas important în noi niveluri de evenimente ale ASEM-ului! Cine în afară de Senatul Studențesc a mai organizat evenimente care să umple aula?! 🙂 Bravo lor (sau nouă)! Fără modestie o spun.

Miss ASEM la ProTV

Miss ASEM la JurnalTV

Și, numaidecât, deoarece v-a atras o atenție deosebită anume următorul compartiment: mulțumesc încă o dată sponsorilor Miss ASEM 2010 – Viitoarea Femeie de Afaceri! O fac ca să mă asigur că nu îi veți uita, dragi critici cu cuvinte alese! 😉








36 comments

  1. Dima Vicol · · Reply

    In sfarsit un articol pe masura …
    daca sincer eu desi am experienat la organizarea manifestatiilor de genul asta , spun ca poate nu as fi facut asa treaba buna cum voi ati facut-o mai ales ca ati fost limitati in toate : bani , sponsori , teze, locatie etc. Sincer a fost organizat la nivel, ei desigur cu niste mici detalii dar nu conteaza , le-ati aranjat si pe acelea …
    Respect pentru staff-ul organizatoric si pentru articol scris cat de cat real nu ca alti bloggeri si desigur fetelor ce detin titlurile de miss

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      Merci, Dima! 🙂 A fost un proiect interesant si foarte activ 🙂 Eu sunt multumita de rezultate si cred ca am facut (echipa a facut) totul destul de bine. Deja tine de demnitatea altora de a raspunde negativ fata de concurs doar pentru ca… nu sunt pe primul loc. Fetele oricum au fost bravo toate!

      Like

  2. Mariana Griu · · Reply

    Natalita ati fost BRAVO! Eu stiu cit efort ati depus in organizarea acestui eveniment! Nu da atentie comentariilor rautacioasa, pacat ca oamenii nu pot sa se bucure de ceva frumos fara a avea reactii negative! Felicitari tutuor participantelor si fetelor care au cistigat titlu de MISS. Dupa, cum spunea Eugenia, toate suntem invingatoare pentru oamenii dragi si asta cel mai mult conteaza! Pupici la toti organizatorii!

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      :* Multumesc mult, Mariana! Esti si tu cu certitudine o citigatoare a concursului 🙂 Dansul a fost super 😉 Si ai fost si cea mai stralucitoare (la direct) la ultima proba 🙂

      Like

      1. iulian · ·

        mersi de dans!:-)

        Like

  3. iulian · · Reply

    da, critca e o micare foarte grea,,, dar as spune asa, lasa cei care critica, sa faca ei ceea ce au organizat voi ,,, sunteti KIAR BRAVOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    Like

    1. 🙂 multumesc 🙂 si voi ati fost bravo 🙂

      Like

  4. Alina Codreanu · · Reply

    Dragele organizatoare Miss Asem!Sunteti si ati fost (si anul trecut) la nivel!!! Bravo Nataliei, Olgai si Cezarei – pt ca cel mai mare efort l-am vazut din partea voastra! Sunt martora cand veneati la ziar, zi de zi practic, pt a cauta sponsori, pt a telefona si a va ruga (intr-un fel sau altul)…pt cine? pt fetele concurente, pt premiile lor, pt public etc. Bine ca este critica, inseamna ca loomea v-a observat. Concurentele au fost si ele la nivel, s-a vazut mult suflet in pregatire. Tineti-o tot asa!Sunteti niste luptatoare,cu certitudine…Alina

    Like

    1. Merci, Alina 🙂

      Like

  5. He he, esti prea micuta sa stii ce inseamna ASEM. Sala a fost plina pt. ca MISS ASEM din 2006 pina acum a fost f. bine organizat si sa creeat ca brand. Nici pe departe nu este meritul Senatului ca a umplut sala 🙂 este merit-ul ANTIM. Daca se voia un eveniment care sa fie la cel mai inalt nivel se apela la profesionisti. Bani sunt sigur ca aveati sa gasiti. Apropo pe viitor trimite o scrisoare de intentie si la ACORD Travel 😉

    Like

    1. 🙂 Meritul ANTIM nu il neg, 6 ani ei l-au organizat. De doi ani – Senatul Studentesc, in frunte cu echipa din care fac parte. Zic inca o data ca ANTIM a fost Bravo, dar mai brand-uit decit in ultimii ani, Miss nu a mai fost. Sorry… asta o spun altii.

      Vroiam sa zic de ACORD travel. Am apelat, Luciane. Am apelat si am gasit pe altcineva dupa. Cu cit compania e mai (re)cunoscuta, cu atit e mai egoista. Altii, mai noi, sunt mai simpli si mai “darnici” 😉 Fara prea multe pretentii.

      Si inca ceva… nu cred absolut deloc ca sunt “micuta”. Si nu m-as mira daca as cunoaste ASEM-ul mai bine decit zic unii ca-l cunosc… 😉

      Like

      1. iulian · ·

        bravo natasha!

        Like

  6. Dana Muntean · · Reply

    Sincer…cam zgirciti au fost sponsorii… de la Wide Travel…am primit un pliant 😀

    Like

    1. Wide Travel nu a fost chiar asa de zgircit, mai ales la procesul de organizare. Sponsor nu inseamna “a da cadouri”. Cu toate acestea, nu doar pliante v-a dat: sacosa cu balsam de par tot de la ei e.

      Like

      1. iulian · ·

        anu asta chiar mai putine cadouri am vazut… in comparatie cu anii trecuti!

        Like

      2. iulian · ·

        in vedere ca nu asa valoroase!

        Like

      3. Natalia Bejan · ·

        anul trecut au fost citeva cadouri care ca volum erau mare 🙂 si au umplut practica scena 🙂

        Like

      4. Natalia Bejan · ·

        anul trecut au fost citeva cadouri care ca volum erau mare 🙂 si au umplut practic scena 🙂

        Like

  7. Dana Muntean · · Reply

    Stiu ce inseamna un sponsor 😉
    Atunci, avem cadouri de valoare 🙂

    Like

  8. eu așa și am știut că ea va fi miss, nicevo tak…

    Like

    1. Am citit si eu pe blogurile diferitor persoane, inainte ca sa aiba loc finala 🙂 Multi “pariau” pe Maria Svet. Inca o dovada a faptului ca a meritat titlul 🙂 Eu nici nu ma indoiesc de lucrul asta 🙂

      Like

  9. cristina · · Reply

    multe vorbe auzite la adresa noastra.ce-i drept unele bune altele nu…in fine, daca lumea vorbeste despre aceasta inseamna ca oricum le-am captat atentia:)
    eu insa sint foarte multumita de faptul cum s-a primit…

    Like

  10. cristina · · Reply

    consider ca sponsorii au oferit premii destul de bunicele in masura posibilitatilor.

    Like

  11. Alina Codreanu · · Reply

    Eu nu inteleg un lukru – voi, fetelor, pt CADOURI ati participat???????????? mda…se pare ca sunt printre putinele care participa, la anumite concursuri, in ultimul rand, pt vreun cadou…:):)
    Ei, in fine, daca asta va motiveaza…fiecare cu gandurile si aspiratiile sale! Mult succes la alte concursuri!

    Like

    1. Si eu asta, Alina, ma intrebam…

      Like

  12. Eugenia_Sirbu · · Reply

    Mmm……cine zice ca a participat la vreun concurs de dragul participarii si atat, vrea doar sa para dezinteresat. Sigur ca conteaza participarea, dar te bagi in ceva cu intentia de a castiga. Te bagi in ceva pentru ca exista miza, pentru ca exista shansa…altfel la ce bun?!
    In ceea ce priveste jurizarea, am ramas trasnita si dezamagita.Moldova este tzara minunilor, unde se poate intampla orice.
    Draga mea Natalia,sfatul meu prietenesc, stii ca-mi place mult de tine, data viitoare cand formati juriul, faceti ca publicul sa vada cine si ce nota da, iar jurizarea sa incerce sa fie macar un pic mai transparenta decat in acest an.

    Like

    1. In ceea ce priveste jurizarea… sa stii ca pina acuma la fel era votul inchis la concursurile precedente. Daca vrei sa stii… foile juriului (toate) sunt la mine, chiar daca nu sunt semnate. Nu vad in ele o careva discriminare, sincer. 😉

      Like

      1. Eugenia_Sirbu · ·

        Eu nu vorbeam de discriminare. O sa vrei o sa-ti explic intre personal la ce m-am referit.

        Like

  13. Eugenia_Sirbu · · Reply

    Da’ in genere totul a fost ciotka! Si sala era asha frumos amenajata si luminata…cred ca toate ne-am simtit adevarate vedete! Si Holyland-ul, chiar daca m-a chinuit 5 ore, m-a facut tare frumushika si am ca amintire niste poze tare frumoase si ink ce video urmeaza sa vedem!… Si torta de la Franzelutza era buna, cu vishina asha cum imi place mie! Si sponsorul meu the best! tak 4to…cand o sa fim batranele, toate noi o sa avem ce ne aminti si o sa radem in hohote de tot stresul pe care l-am avut, dandu-ne seama ca de fapt asta si a facut lucrurile atat de speciale!

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      🙂 foarte frumos, Eugenia 🙂 pe mine nici in 1% nu m-au afectat comentariile negative la adresa concursului – participantelor – organizatorilor. Eu m-am simtit bine si cred ca am facut in masura posibilitatilor sa se simta altii bine 🙂

      Da pina la fi babuță mai ai, savurează tinerețea! 😀

      Like

  14. Ecaterina Tcaci · · Reply

    Nu e prima data cind ies in scena, dar recunosc a fost cea mai anevoioasa (pentru mine in orice caz).N-am sa stau sa ma jelui, ce saptamina groaznica a fost incit vroiam sa abandonez totul dar stima fata de prietenii care credeau in mine nu mi-a permis sa procedez asa…in fine,deja nu mai are importanta.Eu zic ca a fost inca o lectie pentru toti, o incercare pe care am trecuto, si fiti deacord a fost frumos…
    Ce as vrea sa mai zic e ca inca din start am ramas uimita cind am vazut fetele (pe unele le cunosteam), raminind sigura ca nu am sanse…Chiar sunt niste fete extraordinare,foarte diferite si interesante fiecare in felul sau. Sunt foarte fericita ca le-am cunoscut :)Bravo fetelor!Keep going!

    Like

  15. Senea · · Reply

    Jenecika – esti adevarata Miss !!! poate Maria merita sa fie aleasa ca Miss ASEM 2010…
    dar Tu intradevar a meritat sa cistigi, dar pur si simplu tu ai fost prea buna pentru acest concurs !!!
    Sincer!!!
    sint cu tine……

    Like

  16. Vasile · · Reply

    A fost foarte bine si frumos, chiar daca nu a fost in leogrand, am ramas placut surprins!Organizatorii au dat dovada de u management anticipativ, fiind atenti chiar ci la cele mai mici detalii. Sper ca la anul Grigore Belostecinic va face un contract de colaborare cu leogrand, fiindca astfel de eveniment si astfel de fete, merita un numar de spectatori mai mare!!!

    Like

    1. Vasile, colaborarea cu LeoGrand e in responsabilitatea organizatorilor, nu a domnului Belostecinic. Anul trecut am reusit sa invingem noi la negocieri, anul asta Leograndul a fost full pentru toata perioada in care putea fi organizat concursul, dar si din alte motive colaborarea nu a mai avut succes… Oricum, concursul a avut loc 🙂

      Like

  17. […] The busiest day of the year was May 11th with 378 views. The most popular post that day was Impresii Miss ASEM 2010. […]

    Like

Leave a Reply

