Cel mai important rezultat de la Miss ASEM 2010

5 comments

  1. iulian · · Reply

    foarte frumoase!!!

    Like

  2. elena stasiuc · · Reply

    as vrea sa ma expun si eu la rindul meu, fiind prezenta acolo in seara ceea. a fost ceva ce asemul inca nu a vazut. organizind de multiple ori activitati, am vazut totusi ce este o organizare profesionista, pentru care fetele de la Senat merita un bravo!!!A-ti facut tot ce ati putut!!!si va reusit!!!
    insa m-au intristat vorbele ce au aparut ulterior…oare e in firea moldovanului sa vorbeasca de rau pe oricine, daca nu a luat lok de frunte?
    sincer, atit timp cit a decurs concursul,nu puteam zice cine din fete a fost mai buna.Individualitatea a fost prezenta la fiecare in parte!!!dar de asta e concurs pentru a cistiga sau a pierde, dar consider eu…daca pierzi, nu pierde fata!!!!fii mindru si nu zi de altii rau!Nu e etic!
    priviti poza asta, este aici vreo farsa…eu personal vad doar fericire sincera, zimbete care au disparut in faza in care s-au inceput birfele.
    eu cred ca fetele au meritat ceea ce au primit!
    Maria e o fire carizmatica, energica…
    si Katea lafel… au cistigat pentru ca in orice moment din viata, ce nu s-ar fi intimplat stiu sa zimbeasca!!!

    Like

    1. bine spus despre fete! 🙂 merci pentru apreciere!

      Like

  3. […] mai puţin succes am fost coordonator (împreună cu o echipă) a concursului Miss ASEM (2009 şi 2010). Îmi aduc aminte câte comentarii înghiţeam la adresa mea. Lumea nu vede care e rostul […]

    Like

  4. […] mai puţin succes am fost coordonator (împreună cu o echipă) a concursului Miss ASEM (2009 şi 2010). Îmi aduc aminte câte comentarii înghiţeam la adresa mea. Lumea nu vede care e rostul […]

    Like

Leave a Reply

