S-a zis cu viața mea de… practicant :)

A lifetime experience. Cineva va invoca la acest subiect diferite activități internaționale, poate altceva, poate a treia, poate a patra. Iar eu numaidecât vreau să menționez practica mea de licență care astăzi a luat oficial sfârșit. O experiență deosebit de interesantă. Pentru prima dată în viață nu am încetat să primesc plăcere de la activitatea de ”voluntariat”, mai ales ținând cont de faptul că lucram pentru dezvoltarea mea personală.

E deosebit de exciting să te simți parte a unui team exigent, dar prietenos, cu un lider puternic în frunte – demn de urmat (Olga Melniciuc). Mai mult, e deosebit de plăcut să nu fii tratat ca un simplu trecător, să ai acces la cunoștințe, la noi abilități. Să ți se arate care e vectorul în care trebuie să te dezvolți!

Sper foarte mult să mă întorc la ODIMM, așa cum am planificat pentru timpul (mai mult sau mai puțin) apropiat! 🙂

Mulțumesc mult persoanelor care au fost cu mine acolo și care mi-au dat acces către lucruri interesante și care mă vor marca și în viitor. Totodată, aduc sincere condoleanțe persoanelor (colegilor, prietenilor) care nu au avut parte de asemenea colective profesionale, creative și inspirante during their practica de licență. Eu am avut norocul 😛 Și nu insistați că experiența asta nu contează. Ba!

O să-mi fie tare dor de voi (în special Direcția (mea 🙂 ) Planificare, Coordonare și Monitorizare) și de componența FGC în care astăzi v-am lăsat…

P.S. Sper să fie tipărit cât mai curând ghidul pentru tânărul antreprenor la care am lucrat împreună cu colegii de la ODIMM, pentru ca să mă pot lăuda cu rezultate palpabile și apreciabile 🙂

3 comments

  1. Mdaaaaaaaa, Natalia, as da mult sa mi se adreseze si mie asemenea cuvinte, macar din cand in cand… Nu am avut studenti (de la ASEM) la practica la ziarul Curierul Economic. Dar a fost o onoare, pentru mine personal, sa colaborez cu asemenea studenti (si fosti studenti) cum ai fi tu, Alina Codreanu, Adrian Lupusor, Vlad Snurenco, Ion Ilovan, Adrian Moscalenco, Igor Garabajiv, Veronica Vragaleva, Olesea Balaban, Radu Tarata si multi multi altii…
    Scuze ca am intervenit aici cu nume la care tin si acum, foarte mult. Promit ca despre toti actualii si fostii studenti cu care am avut onoarea sa colaborez, voi scrie un comentariu aparte, deja pe blogul meu.
    Felicitari pentru finalul stagiului! Iti doresc cat mai mult curaj si perseverenta in lumea mare, cea de dupa facultate! 🙂

    Like

    1. Multumesc mult, Tatiana! 🙂 Eu dimpotriva ma bucur ca i-ai mentionat, e frumos cind se leaga relatii, prietenii in procesul de lucru. Inseamna ca a mers bine si a fost si productiv 😉

      Multumesc mult si pentru “perseverenta in lumea mare” 🙂 Nustiu pe cit e ea de mare 🙂 Dar cred ca nu ma sperii eu de dimensiunile ei 😀 Cert, insa, e faptul ca imi va fi extraordinar de tare dor de tot ce e legat de viata de student, ONG-uri, alergatura prin ASEM 🙂

      Like

  2. Am scris primul comentariu sub influenta anumitor emotii si, dupa cum era si de asteptat, am uitat unele nume, unele persoane care imi sunt foarte apropiate. Natalia, ma folosesc deja de ospitalitatea ta si voi adauga cate ceva la lista de mai sus. Deci, e vorba inca de Gheorghe Negura, Rodica Cetuleanu, Marin Trofim, Vlad Tricolici, Stela Jemna, Paul Hodorogea, Diana Bordeianu, Andrei Pascari, Sergiu Cusmir, Miroslav Pascari… Ei, desigur, si multi altii. Dar am promis ca voi reveni neaparat la subiect. Toti acesti oameni imi sunt foarte apropiati si voi zice chiar si cu aceasta ocazie ca, atunci cand toti acesti oameni erau in componenta echipei Serviciului PR al ASEM, a fost o perioada de aur. In special pentru mine. Si e foarte trist ca acum ne vedem mult mai rar decat mi-as dori…

    Like

Leave a Reply

