Vacanța mare

Mâine începe vacanța mea cea mare (vacanța noastră 😉 ). Mai întâi Bulgaria, după care, în ziua sosirii din Bg, plecare în Lituania la o școală de vară specializată exact în aceeași tematică ca și teza mea de licență, pentru care am primit 10 fără ca măcar să fiu ascultată. Revin la Chișinău pe 10 iulie. Iar pe 9 va fi înmânarea diplomelor de licență… eveniment pe care chiar l-am așteptat și, de la care, voi lipsi… 😦

Finalmente a trebuit să aleg între 5 minute de ”devenire” sau ”transformare” oficială în economist și o săptămână în Vilnius și alegerea mi-a căzut pentru opțiunea a doua, evident, stând încă pe gânduri…

Probabil, nostalgici după anii de universitate pot fi doar studenții care și-au pierdut acolo nervii, însă nu regretă acest lucru 🙂 Nu vreau să dublez cuvintele din articolașul precedent… subliniez doar că voi fi tare invidioasă pe colegii mei de grupă, torent, facultate, academie… că vor fi acolo unde aș vrea și eu să fiu. Și (totuși, dublez): îmi va fi dor…

One comment

  1. Natalia, sunt sigură că nu trebuie să regreţi alegerea pe care ai făcut-o: cea de a merge în Lituania. Pentru că este un adevăr pe care, cu foarte mare regret (inclusiv pentru mine) îl înţelegem, uneori, cam târziu: TREBUIE folosită orice oportunitate care îţi apare în cale! Şi ea trebuie folosită AZI, pentru că s-ar putea ca MÂINE ea să nu îţi mai apară…
    Diploma oricum va ajunge la tine. Da Vilnius… cine ştie când te va mai îmbia în mrejele sale?
    Eu îţi doresc distracţie plăcută în capitala Lituaniei şi, desigur, să obţii, acolo, cât mai multă experienţă!

    Like

Leave a Reply

