Biking Tour în Chișinău

Nu am mers ”la volanul” unei biciclete de mai mult de un an. Ultima dată s-a întâmplat în orașul bicicletelor (Amsterdam), iar azi, în orașul mașinilor (Chișinău). Am descoperit că Chișinăul este cu mult mai altfel decât cum pare de obicei din ferestrele rutierelor sau de la fereastra de la balconul apartamentului. Are aer!… atâta aer!

Străzile obișnuite pe care treci de obicei în grabă sunt mai vii și mai interesante. Observi colțuri de natură pe care credeai că nu le poți vedea în megapolisul nostru moldovenesc. Desigur că lasă de dorit puțin ”infrastructura pentru cicliști”, dar în rest… un început de weekend super 🙂

One comment

  1. Mi-e dor de bicicleta mea. 🙂
    Şi n-am urcat pe ea de… câțiva ani buni. 😦

    Like

Leave a Reply

