RECOMANDAT, economiştilor!

Am descoperit un website care postează evenimente în economie ce au loc în întreaga lume: m-a impresionat. Dacă cineva l-a ţinut în strâns secret până acuma: ruşine lui! Este un portal cu detalii despre Conferinţe în Economie (economie, finanţe şi business). Portalul oboseşte prin multitudinea de evenimente postate şi mai ales: diversitatea acestora. Nu este vorba numaidecât de burse (scholarships) de participare, cred că acest website ar fi pe placul celora care sunt în căutarea unor întruniri cu personalităţi interesante şi nu numaidecât pe gratis.

http://www.conferencealerts.com/econ.htm

Intraţi, vedeţi, trageţi concluzii şi poate chiar plecaţi pe undeva. Să vă fie de folos!

4 comments

  1. really awesome, mersi…o sa-mi bucur profu de economie))

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      Cu plăcere 🙂 Apropo, site-ul asta are si alte compartimente decât economie. Mergi la http://www.conferencealerts.com/ si vezi, poate iti bucuri si alti profesori! 😉

      Like

  2. Foarte interesant, sper sa gasesc ceva pentru participare. Multsumesc!

    Like

  3. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

    Like

Leave a Reply

