Interviu pentru allfun.md: impresii despre Praga

Наши за границей

Наталья Бежан: Совмещаю учёбу с познанием романтической Праги

Удивительная страна Чехия. В этом красивом и романтичном месте обязательно отыщется что-то интересное. Каждый найдет для себя то, что искал: будь то средневековый замок, кружка темного пива или термальный источник. И в этом удивительном месте живёт и учится Наталья Бежан, которая сегодня расскажет нам об особенностях чешского быта.

Citește interviul întreg aici.

4 comments

  1. idsabau · · Reply

    Candva (cls. I-III) am studiat lb. rusa, acum abia daca mai stiu alfabetul si cateva cuvinte. Deci, pot sa citesc interviul (imi ia mai bine de 60 min), dar nu inteleg aproape nimic :))

    Like

    1. Initial, am dat interviul in romana, insa, a fost tradus in rusa, din cauza ca site-ul care desfasoara proiectul este, el insusi, in limba rusa.

      Idea generala din interviu: imi plac mult studiile in Cehia (fac masterul la Charles University) si faptul ca simt diferenta de comportament si responsabilitate in societate, comparativ cu situatia din tara mea… cu toate ca “acasa” ramane a fi “acasa”… 🙂 Moldova!

      P.S. Te incurajez, totusi, sa studiezi limba rusa 😉

      Like

      1. idsabau · ·

        Wow, e super ca ai aceasta ocazie de a sta in Praga! Cat despre lb. rusa, cu toate ca mi se pare o limba grea (poate din pricina diferentelor fata de limbile latine), intotdeauna mi-a placut. Are ceva aparte sau poate sunt doar eu subiectiva din cauza preferintei mele pt. marii scriitori rusi (Tolstoi, Dostoievski, etc.) si pt. muzica rusa (aici, o gama larga).

        Like

      2. De fapt, limba rusă este considerată a fi una dintre cele mai complicate limbi, așa că dificultatea de a o deprinde este credibilă.

        Eu nu sunt mult familiarizată cu proza scriitorilor ruși, însă, confirm că poezia este specială, și merită chiar să fie citită în limba de origine 🙂

        Like

Leave a Reply

