Dor de Moldova, din Praga

Pe desktopul meu am două gadget-uri care deseori îmi dictează dispoziția: temperatura în grade Celsius la Chișinău și cea din Praga. Azi sunt 2 grade în Praga și 20 acasă… Se adeverește teoria nescrisă, precum că acasă e mai bine și e mai cald.

Apoi vin alte zile, când la Chișinău plouă, iar în Praga e soare de care nu a mai auzit lumea de pe aste locuri în utltime luni de toamnă. Și iată așa stau cu dorul de Moldova și cu acomodarea cu casa nouă, la care încep să țin tot mai mult și mai mult.

În rest, ABBA mood 🙂 Iar în câteva ore: primul test la Basic Principles of Banking 🙂

 

5 comments

  1. Moldovei ii este dor de tine

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      simțeam eu 🙂 :*

      Like

  2. Caterina · · Reply

    Imi place mult ABBA!!!

    Like

    1. Eu ador ABBA, astept cu nerabdare luna ianuarie (2011) ca sa merg la concertul looor in Praga! 🙂

      Like

  3. Una din piesele mele favorite.. Eu am o sectiune ”speciala de noapte buna”. Incerc sa aduc acolo multe piese care au insemnat ceva pentru mine. Asta va urma, cat de curand..

    Like

Leave a Reply

