Phenomenal Professor :)

Printre cele mai importante obiecte pe care le am la Charles University se numără și Macroeconomia Avansată, care are și cel mai mare număr de credite acordat, dar și cele mai multe ore pe săptămână: un curs, un seminar de macroeconomie avansată în matematică, și încă un seminar teoretic.

Astăzi am aflat că profesorul (unul din 2) care ne predă seminarul la matematica macroeconomică are… 21 ani. A absolvit demult bachelor, la fel ca și masterul (Amsterdam, chibzuit într-un singur an) și acum face doctoratul la Cerge-ei, care, pe scurt vorbind, e super bun pentru cercetări teoretizate.

Tot ce-am vrut să spun e că așa persoană e ”fenomen”, chiar dacă nu are abilități de predare excelente, pentru că nu a reușit încă experiență în domeniu să obțină (predare), dar evident e faptul că înțelege despre ce vorbește și știe cu mult mai multe decât știam eu la 21 ani 🙂 Ca să nu fac altfel comparația… Niciodată nu am trăit experiența frecventării unui curs a unui profesor mai tânăr ca mine (nu pentru că aș fi bătrână! 🙂 ), dar dacă nu aș fi aflat din greșeală practic vârsta profesorului, nici nu aș fi intuit că atâta informație poate fi compresată la doar 21 ani.

21 comments

  1. Cred ca ai in vedere despre teaching assistant corect?
    eu cand am venit aici, mi sa predat 2 saptamani matematica , era o rusoaica care are 22 ani exact ca si mine :D:D:D , si acum face doctoratul :d

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      Teaching assistants avem multi: ei vin ca si noi la lectie. Maxim ce mai fac, verifica assignments 🙂 Da asta e absolut independent 🙂 Poate ca e simplu teacing assistant dupa “zvanie”, dar… stie mai multe decat toti restul impreuna squared 🙂

      Like

  2. iar eu am numai profesori batrini care nici nu-si dau seama despre ce vorbesc… plictisssss…….

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      am trăit și eu experiența predării unor profesori ”mai puțin” tineri. asta e. diferența dintre generații se acutizează la maxim 😀

      Like

  3. Eu “abia” după ce am împlinit 22, am început să am cursuri, la 21 doar seminare şi laboratoare 🙂

    profesori mai tineri ca mine n-am avut, dar studenţi mai mari – da 🙂

    Like

    1. Mihai, tu tot alergi inaintea timpului 🙂 Sincer, credeam ca esti mai in varsta decat esti (desi nu mai ai 22 🙂 ). Nu pentru ca in realitate pari mai batran, ci pentru ca rar vezi oameni neogoiti si care vor sa faca cat mai multe si cat mai repede posibil 🙂 Fiecare descoperire de acest gen bucura si incurajeaza! 😉

      Like

      1. Mă bucur că nu mai făcut bătrîn :))

        Like

      2. n-am cum să te fac, pentru că nu ești 😉

        Like

  4. Eu la 20 de ani am inceput a preda la Academie, iar studentii mei erau cu mult mai mari de cit mine 😀

    Like

    1. Nu e vorba doar de predare la academie 🙂 E vorba si de absolvire intre timp a unui master european (in viteza) si studii in desfasurare de doctorat 🙂 Oricum sunt bravo cei care stiu mai multe decat semenii sai, indiferent de cantitatea celor stiute 🙂

      Like

      1. Sunt de acord, oricum in final conteaza ceea ce cunosti si ce poti face, dar nu diplomele 🙂

        Like

      2. Natalia Bejan · ·

        yep! 🙂 dar pentru ca sa ajungi la concluzia asta trebuie mai intai sa acumulezi cateva dimplome – pentru ca sa-ti dai seama cat de putin, de facto, ele anume conteaza 🙂

        Like

      3. aha, eu la moment am deja 8, dintre care 7 sunt cu valoare internationala 😉

        Like

      4. Natalia Bejan · ·

        impresionant 🙂 bravo!

        Like

      5. thanks, dar aceasta e inca putin… 🙂

        Like

      6. Nu mă pot lăuda cu 7 diplome internaționale, dar mult mai multe naționale 😀

        Like

      7. Oricum bravo! Tine-o tot asa!!! 😉

        Like

  5. Mona · · Reply

    Buna Natalia,

    am dat din intamplare de blogul tau (cautam imagini cu o anume cladire din Praga sa o arat cuiva) si am ramas pe aici un pic ca mi-a placut ce am gasit. 🙂
    Eu fac acum doctoratul la CERGE si m-ai facut super curioasa cu proful asta de 21 de ani 🙂 Imi poti zice cine e?

    Mona

    Like

  6. Salut, Mona! E vorba despre Tomáš Janotík.

    Like

    1. Mona · · Reply

      Multumesc!

      Like

      1. Cu plăcere! 😉

        Like

Leave a Reply

