Recomandare Film (True Stories): Desert Flower, The Stoning of Soraya M., Righteous Kill, The Social Network și Conviction

De la o vreme îmi place un anumit gen de filme, cele bazate pe fapte reale. Motivul pentru care mă atrag aceste filme este că oarecum văd în ele modele ale vieții reale și exemple (bune sau rele) din care poți trage concluzii și învăța din greșeli. Cum trebuie să faci și cum nu ar trebui. Nu pot spune că nu există filme non-true story care să fie interesante. Ba există, dar prefer mai mult să rămân în ramele realității. Cel puțin de vreo două luni încoace 🙂 Și iată câteva filme care mi-au plăcut, evident, bazate pe istorii reale…

Și pentru ca să nu fac discriminarea totală față de filmele care nu sunt bazate pe fapte reale, iată și unul fiction care mi-a plăcut.

7 comments

  1. bună decizie. merci de idei.

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      Cu plăcere! Eu destul de des apelez la search-uri pe net pentru a găsi niște filme care merită a fi privite, sper să prindă bine cuiva și lista mea 🙂 Sper să o și suplinesc curând 🙂

      Like

  2. justtoadd · · Reply

    eu as mai adauga inca si filmul “A beautiful mind” pe care-l consider legendar!

    Like

  3. justtoadd · · Reply

    si inca acesta, un film care atinge tot adincul sufletului, chiar daca e vorba de prietenia om – ciine:

    Like

  4. Merci, am privit filmele astea 😉 Confirm și eu că sunt bune și merită a fi privite 🙂 Mai adaug și eu încă un film la listă. Cred că voi reveni cu câte un trailer de fiecare dată cum îmi mai amintesc vreun film bun-bunuț. Acesta la sigur e unul tare super:

    Like

  5. Să nu uit și de acesta:

    Like

  6. Deam nu mă pot opri la listat 🙂 Mi-am amintit de încă un film pe care nu numaidecât îl recomand să fie vizionat, dar… poate că la anumite etape în viață chiar merită. Eu l-am privit în plină zi și efectul a fost același cum dacă l-aș fi privit în miezul nopții… sau… la 3 dimineața. Cine a văzut The Exorcism of Emily Rose știe de ce:

    Like

Leave a Reply

