Marketingul adulților pentru copii

Am citit azi un articol care mi-a plăcut și care a presupus cu totul altceva decât ceea ce promitea denumirea. Nu m-a dezamăgit deloc, însă. M-am pus pe gânduri în ceea ce ține de om ca personalitate și de carisma-i. În articolul meționat se spunea că oamenii (companiile) care doresc să obțină succes trebuie să pună accentul pe ceea ce cel mai mult atrage atenția și ceea ce este cel mai mult subestimat: poveștile.

Poveștile pe care să le spui și pe care alții să le creadă…

Treating stories as assets is an underrealized idea right now. […] Stories are much more memorable than statistics or simple anecdotes and are a mechanism that allows communities to grow. Strong stories can be told and retold. They become infectious.

The story is the most important thing. You don’t have to be famous to tell a good story. Where it really does come back to the storyteller is authenticity. People have to believe you. And you have to believe in the story yourself in order to be effective.

Sursa: McKinsey Quarterly

Revenind un pic la postul anterior de pe blogul meu, vreau să spun doar că revenirea la… povești, nu este mai puțin original și creativ decât oricare altă strategie, marketing.

Advertisements

4 comments

  1. Mariana · · Reply

    chiar si un parinte atunci cind ii povesteste copilului o poveste trebuie sa o povesteasca credibil, iar copiii simt atunci cind parintii joaca un rol de teatru si nu esunt sinceri cu ei, de accea ai dreptate….. cel putin in denumire, pentru ca in rest nu am inteles :))) nustiu engleza :(((( parintii care-si iubesc copiii cred in povestile pe care le povestesc si in mesajul pe care il aduc prin aceste povesti copiilor lor……

    Like

    1. Mariana, economia e aceeași viață reală, în care contează mesajul și felul în care îl transmiți 🙂 Chiar și prin exemplul copiilor!

      Like

  2. Conteaza modul narativ si emotional pe care il alegi cind vrei sa convingi :))) Adica cind strigi – produsul e bun, iar cind mai molcalut, atunci – produsul e de calitate mai proasta. Mi-a placut si mie articolul in original.

    Like

    1. 😉 Să înțeleg că după părerea ta contează să fii convingător. Și pentru asta treb să ai talent! 🙂

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: