Famous because of drinking

Îmi iubesc țara chiar dacă nu are excesiv de multe lucruri pentu care ar deveni internațional cunoscută de toată lumea. Și deși mi-aș dori ca instituțiile și persoanele străine să atragă mai multă atenție la ceea ce suntem și ceea ce trăim, show-ul Late Night mă lasă cu o impresie de glume de prost gust.

Mă simt nuștiu cum obijduitor. Pentru că nu ar trebui să fie asta motivul atenției străinilor îndreptate către noi și nicidecum nu ar trebui să fie asta ceea ce să ne reprezinte.

Careva eforturi se depun totuși pentru a promova Moldova, chiar și prin exemplul proiectului ”Discover Moldova”. Mă tem că astfel de ”stele în frunte” care ne sunt puse prin verdictul de ”bețivanii globali” – descurajează. Neplăcut. And not funny.

2 comments

  1. Eu totusi raman sceptic la informatia data, nu-mi vine sa cred , si nici o cred …
    insa totusi ramane sa ne schimbam imaginea …

    Like

    1. La capitolul schimbării imaginii, am citit și articolul de pe blogul tău. Total de acord. Idea-i cum să o faci? Smulgând paharul din mânile oamenilor?…

      Like

Leave a Reply

