Îndepărtată de Moldova, din Praga

Mi-am adus aminte că am uitat să o felicit pe mama cu ziua ei profesională. Mi-am dat seama că ziua mea de naştere nu o voi sărbători în Moldova. Că vara voi reveni în Moldova pentru maxim 4 zile. Mi-am dat seama că aşa de multe lucruri sunt acolo, oameni pe care aş vrea să-i am alături de mine în fiecare zi. Şi tot azi am zis cu voce tare, dar tristă că nu mai vreau înapoi în Moldova. Trădătoarea. Poate că-s în perioada de examene şi nu am suficient aer să respir? Da’ poate că aşa şi trebuie să fie şi răspunsurile vor veni de la sine. Important e să-mi pun întrebări relevante şi corecte.

Leave a Reply

