Promovăm Moldova! din Praga

Articol Vox.Publika

Astăzi seara, noi, moldovenii din căminul Hvezda, am decis organizarea evenimentului Moldavian Night, la care au participat vreo 30 de tineri din toate colţurile lumii, strânşi la studii la Praga! Am avut mâncare moldovenească (plăcinte, mojdei, scrob, carne înnăbuşită, clătite, dulceaţă de casă din gutui, brânză cu verdeaţă), băuturi din Moldova (vin alb şi roşu), am avut ocazia să ascultăm, probabil, cea mai reprezentativă piesă moldovenească, interpretată de o colegă harnică de-a noastră: Ioane, Ioane, şi am şi învăţat prietenii noştri să danseze hora!

Am avut cu noi tricolorul, am avut costum naţional, am avut multă lume din Moldova, am avut multă lume care a înţeles mai multe lucruri despre Moldova şi chiar pe cineva care s-a decis să-şi pună ţara noastră în lista countries to visit.

La eveniment am aflat că unii oameni încă mai asociază Moldova cu Maiahi! Am aflat că unii francezi apreciază vinurile noastre la un înalt nivel. Iar mâncarea: din simplul motiv că nimic în farfurii nu a rămas, se pot trage concluzii corespunzătoare, deci suntem gospodari şi gospodine! O seară frumoasă!

4 comments

  1. Natalia, dragă, continui să mă uimeşti şi să mă impresionezi cu activităţile pe care le organizezi şi în care te implici! Bravo! Mă bucur sincer pentru tine şi sper ca acest entuziasm să nu te părăsească niciodată! Să dea Domnul ca entuziasmul tău să se transforme într-o frumoasă pandemie!!! 🙂
    P.S. Sper să apară şi imagini de la eveniment…

    Like

    1. Natalia Bejan · · Reply

      Multumesc foarte mult pentru apreciere, dar am facut-o si de dragul nostru: a celor din Moldova, sa ne strangem impreuna si sa mancam ceva mai de-al nostru. Am combinat asta cu promovarea Moldovei 🙂 Am avut foarte multa lume straina care cu drag s-au alaturat horei 🙂 Si tare vesel mai sareau in sus la cantecul “Ioane, Ioane” 🙂 Pozele le colectez si postez tot azi 😉

      Merci inca o data!

      Like

  2. Se citeşte entuziasmul şi plăcerea din cuvinte.
    Felicitări.

    Like

    1. Mulțumesc, Vitalie, cu întârziere mulțumesc 🙂

      Like

Leave a Reply

