Recomandare Film – Four Feathers

Dorinţa de a schimba tema blogului meu apare mult mai des decât dorinţa de a scrie pe blog. Poate asta ar însemna că arta mă atrage mai mult decât jurnalismul. În fine, fac economie. Toată harababura asta e căutare de sine…

Noua temă a blogului – una destul de copilărească – exact aşa cum mă simt eu acum (aş bate cu piciorul în prag şi cu pumnul în masă). Nu promit că va sta mult, dar nici că o voi schimba mâine.

Un film despre cineva care se pierde şi se regăseşte: Four Feathers. Mie mi s-a părut tare bun. E fără prea multă acţiune banală şi cuvinte spuse tare. E frumos în anumite momente şi, mai pe scurt, bun. Foarte sec comantariul meu, dar oricum filmul merită a fi privit. Recomand.


					
Leave a Reply

