Zăpadă ca niciodată…

Cică la noapte se anunță cod roșu la ger pentru nordul Moldovei. Ger și zăpadă… O iarnă cum demult nu am văzut. Și, egoist, parcă mi se pare că numai pentru mine iarna asta a venit. În Praga nu ninsese deloc la plecarea mea, iar acasă zăpada e mai sus de genunchi! Nu mă supără. Mă bucură!

Cam așa-i prin părțile noastre:

satul Sudarca, raionul Dondușeni

Sus de Grigore Vieru

În munţii cu brazi
Alb răsărit.
Orice necaz
M-a părăsit.
Am văzut veşnicia 
Era singură.
Tăcută
Ca laptele mamei.

[…]

One comment

  1. Cât de lipsită de zbucium e imaginea! Pur şi simplu idilică!

    Like

Leave a Reply

