Formula nunții noastre

În două zile se face o lună de la nunta noastră. Avalanșa de emoții pozitive deloc nu a dispărut. Acesta e evenimentul care a depășit așteptările și visele noastre. Să fi știut că această zi poate fi atât de frumoasă!… Frumusețea asta s-a datorat mai multor părți componente organizatorice care ne-au făcut într-un final sărbătoarea nu doar frumoasă, ci și independentă de eroii principali.

Până la nuntă am citit multă informație online, păreri și sugestii pentru ca să ajungem la formula ideală după preferințele și așteptările noastre. Și pentru că o tare bună parte din informația pe care am găsit-o eu mi-a fost foarte utilă, vreau să fac același lucru la rândul meu, pentru a facilita un pic procesul de căutare a serviciilor calitative pentru o nuntă mi-mi-mi 🙂

Deși nunți în Moldova se fac cu găleata și găsești cu ușurință prestatori de oricare servicii, ai nevoie de multe “studii de piață” pentru a găsi persoanele și companiile care vor auzi vocea viitorilor miri și își vor modela serviciile sub aspirațiile acestora și nu invers. După căutări deloc ușoare și simple, noi am ajuns la formula perfectă, pe care o partajez cu plăcere și încredere.

Înainte de a începe recomadările, vreau numaidecât să zdrobesc stereotipul că o nuntă bună trebuie planificată și organizată cu cel puțin un an înainte. Eu nu îmi imaginez prin cât stres trece o mireasă gândindu-se la nunta ei cu luni înainte. Atâta timp cât viitorii soți știu cum își doresc să fie nunta lor, aceasta poate fi organizată în termeni mult mai scurți. Noi ne am setat data exactă a evenimentului cu un pic mai puțin de 3 luni. Majoritatea discuțiilor cu prestatorii de servicii le-am purtat prin internet, fapt care mi-a permis să mă aflu în deplasări de serviciu până cu o săptămână (!) înaintea evenimentului propriu-zis. Răbdarea și dragostea soțului meu e fără margini… 🙂

  • Eu nu pot să nu încep cu rochia 🙂 Primele căutări prin saloanele din Chișinău s-au dovedit a fi cu desăvârșire inutile. Prețuri mari, stil repetativ (“cum adică nu vrei să fii prințesă?”) și lipsa individualității. Știam că pentru a fi împlinită, trebuie să-mi creez o rochie proprie, ceea ce am reușit împreună cu Dana și Mihaela Lucovețchi. Eu mă simt extrem de norocoasă în cooperarea cu ele din mai multe considerente 🙂 În primul rând, ele m-au auzit când le vorbeam și probabil chiar înainte ca eu să fi spus ceva, în al doilea rând, mi-au oferit flexibilitate de timp, de care eu aveam mare nevoie, și, în al treilea rând, și-au supraîndeplinit norma 🙂 Fetelor, voi aveți un talent deosebit în a crea frumosul și vă mulțumesc enorm pentru cea mai A MEA rochie de mireasă. Alta nu putea fi.
  • Imaginea mea a fost definitivată de către fetele talentate de la Salonul “Ana Ciorici”, care de fiecare dată dau dovadă de profesionalism, fără a avea nevoie de prea multe detalii și idei. Ele au fost primele persoane în ziua nunții care mi-au creat nu doar imaginea, ci și au pus baza dispoziției din acea zi, lucru pentru care nu pot decât să le mulțumesc, pentru că am ieșit din salon foarte mulțumită și bine-dispusă.
  • Eugen Botnaru a moderat nunta. Datorită lui, noi, mirii, nu a trebuit să ne batem capul de nici o chestie organizatorică în timpul nunții. Nu a trebuit să ne facem nici o grijă cu privire la planul evenimentului și nici de dispoziția oaspeților. Eugen, cum ți-am și spus-o, respect mult profesionalizmul de care dai dovadă!
  • Deejay Bass a avut grijă de muzică și de faptul ca oaspeții de toate vârstele să aibă dorința de a sta pe ringul de dans. Toată muzica cea mai bună a fost adunată în acea seară. Inclusiv datorită lui, eu am avut ocazia să mă distrez în seara nunții noastre mai bine decât la oricare altă nuntă!
  • Artur Roscolotenco ne-a făcut dispoziție bună dincolo de camera foto. El a avut grijă să capteze toate momentele importante și, deși nu am primit încă pozele, sunt tare-tare bucuroasă că am cooperat cu Artur, pentru că pe lângă un fotograf bun (o știu din portofoliu), ne-a făcut să zâmbim și mai mult în timpul nunții, iar eu am o frică psihologică față de fotografii serioși în fața cărora trebuie să zâmbeșți (de exemplu, fotografii de la Întreprinderea “Registru”) 🙂
  • Un zece absolut o merită cameramanul nostru, Maxim Ignateco (Film Production). El a reușit să șteargă stereotipul meu că filmările sunt, de obicei, banale și a întipărit exact ceea ce aș fi vrut eu cel mai mult să-mi amintesc peste ani: dispoziția acelei zile… fără prea mult efort din partea noastră. Noi a trebuit pur și simplu să ne distrăm și să fim noi.
  • Fetele de la Atelier304 au dat individualitate nunții noastre printr-un decor atât de natural și colorat. Să zic că sunt mulțumită de rezultat ar fi nimic. A fost superb! A fost plin de culoare, a fost plin de idei, nimicuri frumoase și în același timp nimic nu a fost de prisos.
  • Pașa Parfeni ne-a scos la dans. În vara asta, 2014, noi deja fusesem la 2 nunți la care a cântat Pașa. Ziceam că ne antrenăm înaintea evenimentului nostru și așa a și fost. Pașa are talent și are carizmă, atunci când e în scenă. El dansează mai tare decât oricare dintre invitați și lucru acesta nu pune nici o întrebare referitor la dedicația și sinceritatea pe care o are față de scenă, față de ascultători. Sper să mai ajung la nunți unde vei cânta! 🙂
  • Cireașa de pe tort a evenimentului și cireașa recomandărilor pentru o nuntă frumoasă este Gândul Mâței. Nicu, jos pălăria în fața talentului tău și a băieților! Un mulțumesc enorm pentru recomandarea de a merge pe versiunea acustică a prestației voastre. Impresiile și până acum sunt atât de frumoase. Niciodată nu voi uita momentele când întreaga sala cânta alături de voi, ca la un concert de zile mari. A fost atât de frumos!
  • Nunta a avut loc la Chateau Vartely, local pe care îl recomand din toată inima perechilor care își doresc să îmbine plăcerea unei nunți de sală cu natură extraordinară (înregistrarea la aer liber va rămâne pentru mine cea mai caldă amintire a acelei zile…). Chateau Vartely se poziționează în primul rând ca și restaurant, de aceea calitatea bucatelor nu lasă loc de mai bine. Atitudinea chelnerilor superbă! Și mă bucur că mă auzit aceleași comentarii în adresa nuntașilor 🙂 Eu cred că localul a jucat un rol enorm în crearea atmosferei acelei zile. Plecând la Orhei cu toți invitații, am avut posibilitatea să îi detașăm pe toți de urban și să le oferim posibilitatea unei zile senine, calde de nuntă.

Ultimul gând…

Și totuși după nuntă ceva în relație se schimbă. Nu doar numele din buletin, pașapoarte, vize, facebook, blog etc., dar și ceva mai mult. Eu simt oficial stabilitate într-o relație care acum și aici mă face cea mai fericită. Altfel nu putea fi. Mai bine nu putea fi. Și poate că anume din acest motiv trebuie să fie depus un pic de efort în ziua nunții, pentru ca acest eveniment să dea un start frumos unei noi etape a relației.

7 comments

  1. Scumpa mea va doresc tot binele lumii, sunteți minunați! Sunt enorm de fericita ca am reușit macar sa te vad in ziua aia insorita si calda! Fii fericita, am sa te port mult in minte așa cum team văzut ultima data… frumoasa, împlinita, fericita….sotie!😘

    Like

    1. Și eu mă bucur tare mult că ai fost alături în acea zi! Ai un locușor aparte în inima mea, indiferent de cât de des ne vedem sau vorbim! Te cupriiiiind și puuuup :*

      Like

  2. Bună, Natalia!

    O sursă reală de inspirație acest articol al tău! Felicitări și mulți ani frumoși împreună vă doresc!
    Aș vrea să te mai întreb vreo 2 lucruri, ti-am dat add pe Facebook, eventual, dacă poți să-mi lași o adresă de e-mail.

    Îți mulțumesc și încă o dată felicitări!

    Like

    1. Salut, Anna!
      Te-am adăugat pe facebook 🙂 Îmi poți scrie acolo 🙂
      Mulțumesc mult pentru urări 🙂

      Like

  3. Ce frumoşi şi îndrăgostiţi sunteţi!!! Nu mă plictisesc să spun că vă admir. Încă din zilele în care v-am cunoscut la ASEM, pe ambii. Ştiţi să cuceriţi simpatii şi inimi! Aşa să fiţi mereu şi să păstraţi dragostea voastră pentru a putea transmite, din ea, şi copiilor voştri!
    P.S. Şi când îmi amintesc, cu câtă “obrăznicie” am aflat de la tine, dragă Natalia, că Adrian îţi este mai mult decât prieten… 🙂

    Like

    1. Of, Tatiana, parcă nici nu am învățat la ASEM, îmi pare că asta a fost atât de demult… 🙂 La cât de activi eram atunci, nu am intrat în ASEM din ziua absolvirii…

      Îți mulțumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase 🙂

      Like

  4. […] scris pe scurt cu ceva timp în urmă despre complicii la organizarea nunții noastre. Acum vreau să-i iau pe rând, pentru că pozele extraordinare făcute de Artur Roscolotenco îmi […]

    Like

Leave a Reply

