Formula nunții noastre – rochia

Sincer, nu îmi ajung cuvinte să exprim toată magia reflectată în opera de artă a Danei și Mihaelei Lucovețchi (http://lookovetzki.com/), pentru care le voi fi recunoscătoare pentru totdeauna.

Eu am avut un vis. Visam să am o rochie de mireasă a mea, pe care să o păstrez într-o ladă cu cele mai prețioase (sufletului) lucruri pe care le am. Acum o am. Visam ca rochia asta să fie tot timpul actuală, tot timpul prețioasă. Acum, ea devine cea mai prețioasă piesă din testamentul meu.

În încercările mele de a-mi aminti procesul de creație și prima mea întâlnire cu rochia, realizez că a fost pur și simplu o șansă dintr-un milion ca eu să mă aleg exact cu rochia asta, exact atunci când fetele deja o creau, dar nu știau pentru cine. Țin minte și acum expresia de pe fața Mihaelei și Danei, când le-am arătat poza asta de pe pinterest, spunându-le că vreau rochie de așa stil, cu așa aer. Eu cred că atunci s-a auzit un click, pe care îl realizez doar acum.

Până a-mi crea rochia, aveam față de voi, Dana și Mihaela, un respect deosebit pentru că sunteți copiii unei femei deosebite, care a adus arta în viața mea. Acum, recordul pus de Tatiana Andreevna este bătut de voi. Vă ador și vă țin pumnii pentru ca să aveți cât mai multe mirese care să vă înțeleagă și să vă aprecieze la fel cum o fac eu!

P.S. Și, totuși, există ceva special în a nu arăta rochia mirelui până la nuntă 🙂

 

2014092803668410 2014092803838429 2014092804088457 2014092806918754 2014092807108774

Leave a Reply

