Drawn to Zagreb

[RO] Ah, Zagreb! Chiar să-mi doresc să găsesc o explicație logică a atașamentului meu față de acest oraș, nu pot. Am încercat. Orașul mirosului de copturi dulci și flori. A devenit un vis deja să cunosc Croația, să o străbat în lung și lat, fără grabă. Să savurez atmosfera specială a acestei țări și notele diferite ale vieții de zi cu zi. Poate, într-o zi…

Suntem deja la etapa relației în care localnicii nu prea reușesc să mă suprindă cu locuri din oraș pe care nu le cunosc (cu excepția restaurantelor, cafenelelor, cu mâncare și băuturi absolut delicioase). Acum fac cunoștință cu orașul din străzile pierdute, mici și neumblate.

[EN] Well, Zagreb. Even if I wished to find a reasonable explanation of my deep love for this city, I could not possibly find one. It is an indescribable feeling. The city filled with smells of sweet bakery and flowers. It is my dream now to get to know Croatia better. No rush. Traveling the whole country and savoring the special atmosphere and life quality that comes with it. One day, maybe.

Our relationship has gotten to the stage where locals can hardly surprise me with places in the city I did not know about (except restaurants, cafes where one can try one of the most delicious food and drinks ever). Now, I am getting to know the other side of Zagreb, the one hidden in the small and lost streets. And that is drawing me even closer to this beautiful city.

 

2 comments

  1. Cristina · · Reply

    Cât de original… As vrea sa ma trezesc maine dimineata acolo, sa străbat la picior fiecare straduta si sa savurez un pic din tradiția lor. Foarte frumoase poze! I LOVE IT

    Like

    1. Mulțumesc, Cristina 🙂 Mă bucur că am putut să te inspir să îți dorești să călătorești la Zagreb. Sper să o faci într-o zi și să îți placă.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

