Preferințele mele pentru Eurovision Moldova 2012 :)

Susțin inițiativa unui Eurovision Moldova în care să nu mai căutăm piesa care ar putea câștiga Eurovision-ul mare, ci una care să ne reprezinte demn și să ne fie, mai ales nouă, pe plac.

Am ascultat toate piesele, 85 la număr, înscrise în concurs în acest an (recunosc, unele nu am rezistat să le ascult până la capăt). Am combinat ascultarea lor cu alte activități mai interesante, dar am fost pe cât de atentă posibil. Sincer, mie mi-au plăcut mai multe piese și chiar dintre cele care nu au intrat în lista preferatelor mele, o parte nu sunt chiar extrem de rele. Deși… unele… of.

Le-am pus în ordinea din lista oficială, așa cum le-am și ascultat pe rând, deci nu e o ordine crescătoare sau descrescătore. Astea-mi plac cel mai mult!

Alexandru Manciu – If you leave

Cristina Croitoru – Fight for Love (părerea mea e că aranjamentul muzical, însă, lasă de dorit)

Cristy Rouge – Doar al Meu (deși, cred că o piesă 100% în română nu are șanse să ajungă la un concurs internațional)

Danu Boian – Destination

Dara – Open Your Eyes (interpreta îmi amintește de Anastasia într-un fel)

Felicia Dunaf – Love is Time

G. Voinovan și A. Leahu – De Departe

Geta Burlacu – Never Ever Stop (piesa Trust Me așa și nu o pot asculta, nu se deschide player-ul)

INAYA – Lights (chiar place, interpreta asta e una dintre descoperiri pentru mine)

Irina Tarasiuc și Mr.Gootsa – Save a Little Sunshine

Kătălina Rusu – My name is Love (motivul acesta special de muzică între refrene și strofe sună bine de tot)

M Studio – Open Your Eyes

Nelly Ciobanu – Turn On the Light

Nicoleta Gavriliță – Crazy Little Thing

Paralela 47 – Arde (iBun)

Pasha Parfeny – Lăutar (una dintre piesele favorite)

Sophie Gainsbourg – I wanna Smoke a Cigarette

SunStroke Project și Olia Tira – Epic Sax Guy (motivul chiar pare a fi împrumutat, dar asta nu-mi trezește prea mare dezgust, la fel e una dintre piesele favorite)

Transbalkanica – Balkan Riders (eu, în general, îi ador)

Veronika – Lovely Blues

Și iată cam asta e tot. S-au primit 20 la număr, deși nu am făcut-o intenționat. Sunt curioasă să văd cât de mult vor coincide preferințele mele cu cele ale juriului.

P.S. Din cele 85 de piese, 60 au fost selectate pentru a trece în runda a doua. 19 din 20 de piese din lista mea sunt acolo. Dezamăgirea, pentru mine, e excluderea Oliei Tira și Sun Stroke Project.

5 comments

  1. Mie personal acest cântec îmi place şi video clipul este filmat foarte bine!
    Adrian Ursu – Be Yourself. Official video Eurovision 2012

    Puţin rock, multă creativitate, puţin din cultura moldovenească. Se ascultă foarte uşor, respectiv probabilitatea de vot cuprinde un segment mai mare de populaţie! Apropo, cine spune că se aseamănă cu Maroon 5, are dreptate… însă dacă iau ORICE cântec şi îl compar cu cântece apărute între 1930 şi 2012, vă garantez că găsesc zeci de piese asemănătoare între ele.
    Nu ştiu nici eu după ce se goneşte lumea, deoarece EUROVISIONUL nu va ajunge la noi sigur în următorii 10 ani. Dacă va fi al nostru, cu asta basta!

    Like

  2. Şi ăsta e BUN… (nu le-am ascultat pe toate).

    E vesel, asta îmi place! E prea multă tristeţe împrejur…

    Like

  3. Sunt conștientă de faptul că piesa lui A. Ursu cu ușurință se poate face populară, dar asta nu mă face să o îndrăgesc… nu-mi place mie vocea lui Adrian Ursu pentru astfel de melodii. Cred că părerea mea e foarte subiectivă 🙂

    Like

  4. Vitalie · · Reply

    PASHA PARFENI THE BEST!!!

    Like

    1. se vede că ai dreptate 🙂

      Like

Leave a comment